Товч тайлбар
Шинэ бүтээл нь агаарын тээврийн салбарт хамааралтай. Олон төрлийн зориулалттай нэг хөдөлгүүртэй дуунаас хурдан нисэх онгоц нь их бие, шовгор далавч, бүхлээр хөдөлдөг V хэлбэрийн босоо сүүлний хавтангууд, дэвшилтэт хажуугийн хөндлөвч, хөдөлгүүрийн доод хажуугийн агаар сорох хэсэг нь их биений урд хэсгийн доор байрладаг бөгөөд агаарын хөлгийн төв шугамын дагуу сунасан сувагтай, агаарын хөлгийн төв шугамын дагуу байрлуулсан эргэдэг хөдөлгөгч цорго бүхий хөдөлгүүрээс бүрдэх нэг хөдөлгүүрт цахилгаан станц, төв ба хажуугийн тээш агуулах нээлхий, нисэх онгоцны төв шугамын дагуу байрлуулсан эргэдэг тийрэлтэт хошуу бүхий хөдөлгүүрээс бүрдсэн нэг хөдөлгүүрт цахилгаан үүсгүүр. Тус нисэх онгоцны загвар нь онгоцны хэмжээсийг багасгасан ба жин багатай, аэродинамик агаарын эсэргүүцэл багатай, радарын илэрц RCS багатай, нисэх онгоцны өндөр гүйцэтгэл ба маневрлах чадварын онцлог шинж чанартай, маш сайн тогтвортой байдал ба удирдах чадварын онцлог шинж чанартай, томруулсан тээш агуулах нээлхийтэй, олон төрлийн зориулалттай том оврын тээшний багтаамжтай, мөн түүнчлэн нисэх онгоцны олон төрлийн зориулалтын чадвартай.
Томьёолол
1. Олон төрлийн зориулалттай дуунаас хурдан нэг хөдөлгүүртэй нисэх онгоц нь төв шугамтай ба дараах бүрэлдэхүүн хэсгүүдээс бүрдэнэ: урд хэсэг, хойд хэсэг, хажуугийн доод гадаргуутай их бие, урд ирмэг бүхий хавтантай шовгор далавч, гадна талын гадаргуутай бүхлээр хөдөлдөг V хэлбэрийн босоо сүүл хэсэг; дэвшилтэт хажуугийн хөндлөвчүүд, төв ба хажуугийн тээш агуулах нээлхий, Эргэдэг тийрэлтэт хошуу бүхий хөдөлгүүрээс бүрдэх нэг хөдөлгүүртэй цахилгаан үүсгүүр, энд эргэдэг хөдөлгөгч цорго нь нисэх онгоцны төв шугамын дагуу байрладаг; урд хэвтээ ирмэгүүдээс бүрдэх хөдөлгүүрийн доод хажуугийн агаар сорох хэсэг, энд хөдөлгүүрийн доод хажуугийн агаар сорох хэсэг нь их биений урд хэсгийн доор байрладаг ба нисэх онгоцны төв шугамын дагуу сунасан сувагтай байдаг.
2. Нисэх онгоцны томьёоллын 1 дүгээрийн ялгаа нь бүхлээр хөдөлдөг V хэлбэрийн босоо сүүлний хавтангууд нь холбоос дээр суурилуулсан, босоо хавтгайд 12 ° - 50 ° өнцгөөр хазайсан ба нисэх онгоцны сүүлний далавч ба босоо тогтворжуулагчийн үүргийг гүйцэтгэхээр тохируулагдсан байна.
3. Нисэх онгоцны томьёоллын 1 дүгээрийн ялгаа нь хөдөлгүүрийн доод хажуугийн агаар сорох хэсэг нь босоо хавтгайд муруй ба U хэлбэрээс дугуй хэлбэр хүртэл өөрчлөгддөг хувьсах хөндлөн огтлолын хэлбэртэй байна.
4. Нисэх онгоцны томьёоллын 1 дүгээрийн ялгаа нь төв тээш агуулах нээлхий нь доод хажуугийн хөдөлгүүрийн агаар сорох сувгийн доор байрладаг.
5. Нисэх онгоцны томьёоллын 1 дүгээрийн ялгаа нь нисэх онгоцны хажуугийн хөндлөвчүүд нь дараахыг багтаадаг: хажуугийн тээш агуулах нээлхий, үндсэн газардах төхөөрөмжийн үүр, ба тоног төхөөрөмжийн тасалгаанууд.
6. Нисэх онгоцны томьёоллын 1 дүгээрийн ялгаа нь хажуугийн хөндлөвчүүдийн сүүл хэсгүүд нь удирдаж эргүүлэх боломжтой арын ирмэгтэй, эдгээрийг хажуугийн хөндлөвчүүдийн сүүл хэсэгт байрлуулсан, сүүл хэсгүүд нь өндрийн залуурын үүрэг гүйцэтгэнэ.
7. Нисэх онгоцны томьёоллын 1 дүгээрийн ялгаа нь бүхлээр хөдөлдөг V хэлбэрийн босоо сүүл хэсгийн хавтангууд нь холбоос дээр суурилагдсан, нисэх онгоц нь хөдөлгүүрийн гэр ба дулаан солилцогчийн хийн хувиргуурын агаар сорох хэсгээс бүрдэх ба агаар сорох хэсэг нь холбоосуудын дотор талд байрладаг.
8. Нисэх онгоцны томьёоллын 6 дугаарын ялгаа нь хөдөлгүүрийн доод хажуугийн агаар сорох хэсгийн хэвтээ ирмэгүүдийн үзүүр, шовх далавчны хавтангийн урд ирмэг ба хажуугийн хөндлөвчүүдийн сүүлний хэсгүүдийн арын ирмэгүүд бүгд параллель байна.
9. Нисэх онгоцны томьёоллын 1 дүгээрийн ялгаа нь их биений доод хажуугийн гадаргуу нь босоо хавтгайд илүү хазайлттай, 12 ° - 50 ° байх нь илүү тохиромжтой.
10. Нисэх онгоцны томьёоллын 1 дүгээрийн ялгаа нь их биений доод хажуугийн гадаргуу болон бүхлээр хөдөлдөг V хэлбэрийн босоо сүүлний гадна талын гадаргуу нар нь ижил өнцгөөр босоо хавтгайд хазайсан байна.