Мэдүүлгийн төрөл
Utility Model
Мэдүүлгийн төрөл
Ашигтай загвар
(10) Улсын бүртгэлийн дугаар, огноо
20-0003574 2025.04.30
Статус
Active
(180) Дуусах хугацаа
(20) Мэдүүлгийн дугаар, огноо
MN 20-2024-0004843 2024.12.25
(40) Хэвлэлийн дугаар, огноо
MN 20-2024-0004843
A
2025.05.01
(86) PCT Мэдүүлгийн дугаар, огноо
(87) PCT Хэвлэлийн дугаар, огноо
(85) Үндэсний Entry Огноо
(30) Давамгайлахын дэлгэрэнгүй
RU 20231135033
2023.12.25
(51) IPC ангилал
(72) Зохион бүтээгч
(MN) KAPUSTIN Mikhail Sergeevich : Novomytishchinskii prospekt, d. 86, kv. 97, g. Mytishchi
(MN) LAZUTKIN Gennadii Vladimirovich : per. Podsosenskii, d. 6, kv. 14, Moscow
(MN) SHALABAI Artem Sergeevich : ul. Komsomolskaya, d. 86, kv. 94, g. Podolsk
(MN) SLONKOV Gennadii Viacheslavovich : ul. Khabarovskaya, d. 10/30, kv. 193, Moscow
(74) Итгэмжлэгдсэн төлөөлөгч
(MN) Жи Эн & Ко., ЗБН. : #9, 27 Bldg., 220 Myangat,
(54) Нэр
(MN) Дизель зүтгүүр
(EN) DIESEL LOCOMOTIVE
(57) Товч тайлбар
(MN)

Товч мэдээлэл

Энэхүү ашигтай загвар нь дизель зүтгүүрийн хувьсах эсэргүүцэл бүхий цахилгаан динамик тормозтой холбоотой бөгөөд төмөр замын тээвэрт ашиглах боломжтой. Ашиглах загварын гол мөн чанар нь хувьсах эсэргүүцэл бүхий цахилгаан динамик тормозоор тоноглогдсон дизель зүтгүүр бөгөөд зүтгүүрийн хөдөлгүүрийн өдөөх гүйдлийн зохицуулагч нь хүчийг тормозны эсэргүүцэлд холбохоор тохируулсан, мөн хувьсах эсэргүүцэл бүхий тормозны хяналтын төхөөрөмж нь өдөөх гүйдлийн зохицуулагчийн хүчийг батарейн терминалаас тормозны эсэргүүцлийн терминал руу автоматаар шилжүүлэхээр тохируулсан байна. Энэхүү ашиглах загварын зорилтот техникийн үр дүн нь хувьсах эсэргүүцэл бүхий цахилгаан динамикаар тормозлох явцад дизель зүтгүүрийн дулааны хөдөлгүүрийн хэрэглэдэг эрчим хүчний нөөцийн зарцуулалтыг бууруулахад оршино.

(EN)

Томьёолол

1. Өөр дээрээ дулааны хөдөлгүүр бэхэлсэн мөн зүтгүүрийн болон туслах генераторуудыг эргүүлэх боломжийг хангасан их бие, ба үүн дээр бэхлэгдсэн бөгөөд батерей, цахилгаан гүйдлийн мэдрэгч, зүтгүүрийн хөдөлгүүрийн хөргөх сэнсийг удирдахад тохируулсан хувьсах эсэргүүцэл бүхий тоормосны хяналтын төхөөрөмж, зүтгүүрийн хөдөлгүүрийн арматуртай холбогдсон тоормосны эсэргүүцэгч ба өдөөх ороомог, хувьсах эсэргүүцэл бүхий тоормосны удирдлагын нэгж болон батерейнд холбогдсон өдөөх гүйдлийн зохицуулагчаас бүрдэх хувьсах эсэргүүцэл бүхий тоормосноос бүрдэх дизель хөдөлгүүрийн ялгаа нь баттереи нь туслах генераторт холбогдож, зүтгүүрийн хөдөлгүүрийн өдөөх гүйдлийн зохицуулагч нь тоормосны эсэргүүцэгчруу хүчийг холбохоор тохируулагдсан бөгөөд хувьсах эсэргүүцэл бүхий тоормосны хяналтын хэсэг нь өдөөх гүйдлийн зохицуулагчийн хүчийг баттереины терминалаас тоормосны эсэргүүцэгчийн терминал руу автоматаар шилжүүлэхээр тохируулагдсан.

2. Дизель зүтгүүрийн томьёоллын 1 дүгээрийн ялгаа нь хувьсах эсэргүүцэл бүхий тоoрмозын хяналтын төхөөрөмж нь өдөөх гүйдлийн зохицуулагчийн хүчийг батерейны терминалаас хувьсах эсэргүүцэл бүхий тоормозны терминал руу автоматаар шилжүүлэх төхөөрөмжөөс бүрдэж, энэ нь батерейг өдөөх гүйдлийн 7 зохицуулагчийн хүчийг холбоход зориулагдсан импульсийн хяналтын кабинетад суурилуулсан диодуудыг ашиглан дээрх хэлхээг салгах замаар хангагдана.

3. Дизель зүтгүүрийн томьёоллын 1 дүгээрийн ялгаа нь хувьсах эсэргүүцэл бүхий тоормозын хяналтын төхөөрөмж нь хөргөлтийн сэнсний хүчийг зүтгүүрийн генератораас хувьсах эсэргүүцэл бүхий тоормозны терминал руу автоматаар шилжүүлэх төхөөрөмжөөс бүрдэнэ.

4. Дизель зүтгүүрийн томьёоллын 1 дүгээрийн ялгаа нь зүтгүүрийн хөдөлгүүрийн хөргөлтийн сэнсний хүчийг автоматаар шилжүүлэх төхөөрөмж нь хувьсах эсэргүүцэл бүхий тоормозны хяналтын төхөөрөмжөөс өгсөн командын дагуу, тоормозны эсэргүүцлүүд дээрх хүчдэл 150В буюу түүнээс дээш үед зүтгүүрийн генератораас тоормозны эсэргүүцлийн терминал руу шилждэг.

(58) Citations
Баримт бичгийн төрөл Огноо Action
Үйл явцийн нэрОгнооСтатус
Filing2024.12.25Filed
Registration2025.04.30Registered
Publication2025.05.01Published
Activation2025.05.01Active